Sondagskvall....usch!



Godkvall!

Jag ar lite smatt irriterad ikvall. Japp, det ar Sondag och jag tappade bort mina glasogon underdagen. TIll slut hittade jag dem i min hubby's computer case. Ja, go figure. "ha ha"
Han svar att han inte lanade dem. Ja ja, man maste val "pick one's fights"....men jag har sett honom lana dem tidigare. Han pastar att han inte behover any "reading assistance" yet.

So, while turning our house upside down, I was thinking of things I'm unable to live without on a daily basis. Reading glasses, Realemon juice and Carmex. I'm totally "panic city" without them. "skrattar" How about you guys?

Jag tankte hmmmm......vad kunde jag inte leva utan nar jag var vid 10-ars aldern? Chokladbollar, "godis snus" (vad kallades det for?) och chips kanske? "skratt" Tiderna forandras!

Jag pratade med mina foraldrar ett par timmar idag. Min pappa sa: "Minns du nar vi hade kopt plata tofflor at dig, och nagon stal dem fran dig i skolan? Du gick hem i bara strumpor och storbolade." Nope, kommer inte ihag det. Well, what the heck is new. Tur att skolan lag nara. Agnetha minns du? Klart du gor....dum fraga. "ha ha ha"

Agnetha, pappa sa att DU MASTE komma och halsa pa. Jag skickar tel nummer och email address imorgon. Nar pappa sager "du maste" da menar han det ocksa. "skratt"  Noway around that one sweetie! "hi hi hi"

Happy Monday to you guys!

PS. Agnetha, vi borde starta en syjunta....sy costumes for The Original Abbagals!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ha ha ha ha ha ha FÖRLÅT... men ja jag minns denna händelse NU!!! Undrar VEM som stal de... hmmm

Vilka saker jag inte leva utan... ja.. mina glasögon, linser.. numera citronjuice (Som är samma som din.. helt otroligt... samma tillverkare!!!),

datorn.

Ohhh.... din pappa har talat.. hi hi hi hi

Syjunta japp... fast jag är inge bra i att sy... ha ha ha ha...e du?

2009-07-20 @ 09:08:59
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jayne

mmm Ballerina Barbies... hade vi. Tror vi fick dem runt jul... min syster hade också en.. och vi lekte med dem tillsammans , de dansade på er julgran bland annat... ha ha ha ..(BRA du minns ju!!)

2009-07-20 @ 09:10:54
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Dansade pa var julgran? WHAT? "skratt"

2009-07-20 @ 18:27:28
Postat av: Frida

Ar inte bra pa att sy heller, men damnit I want to....I want to "stampar som en liten 3-aring"

Vi kan sedan starta en lite orig. abbagals butik med "abba-style" fashion....."ha ha ha" Later inte det roligt?



2009-07-20 @ 18:31:03
Postat av: The one and only Agneta

Oj.... om du ska stampa på det där sättet så.. OK!!!! Vi gör så... blir säkert fullträff i det stora landet... !!!! Two crazy swedish girls....



ÄGG...hallåååå... vad är svårt.. JO hur länge ska de koka.. räknar man från att vattnet kokar, eller innan... läskokta, hårdkokta...gröna eller icke gröna (dsv kokat föööör länge).. DET är svårt...pjuhh



Men... jag lyckades... PERFEKTA... fick jag höra... yeeees... alltså... kan jag säkert sy också...så klart!!!

2009-07-20 @ 19:04:58
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0