Hälsningar från Malmo

Dax för mig att köra en presentation, jag heter numera Agneta... hi hi hi. Längtade som barn alltid efter att få vara just Agneta.. men jag var mörkhårig så icke sa nicke... eller vem som nu sa det. Men nu får jag äntligen vara det.... jag har ju dessutom numera ljust hår... (vad gör man inte för få bort de grå??)

Tacktalet går till min bästis som kom på denna idé. Hon har alltid haft många bra ideér... en gång när vi var yngre så tyckte hon att vi skulle komma försent till skolan.. ja jag tror att det var hennes idé. Vi kom alltid i GOD tid... saken var bara den att vi bodde precis bakom skolan..men vi gick sakta, sakta... och tog en liten omväg upp om bron... En titt på klockan... japp NU var vi försenade...woooow... Då gick vi lite raskt.. för att uppäcka att läraren var....FÖRSENAD..........Hmmmmmmm

Än idag har jag svårt för att komma försent... är alltid ute i extremt god tid...HUR jag än gör.... hur är det för dig "Frida"?

Ja... tackar också mina föräldrar som tog steget och flyttade till det nya moderna bostadsområdet....1975. Äntligen skulle mina föräldrar få ett eget rum... innan hade de sovit i vardagsrummet.. men nu...så.. Vi fick till och med välja alla tapeter, köksluckor innan.. Jag och syster yster valde vita tapeter med blåklockor på...

Väl där så träffade jag då min bästis.... om det var på sommarlovet eller när vi började i tvåan på nya skolan... minns inte jag.... men vi var som ler och långhalm i allafall.



Jag har flyttat många gånger sedan dess.... ja 12 gånger... där jag bor nu har vi bott sedan 2005...och lär stanna ett tag till. Vi bor alltså i Sverige, i Malmö. Jag är gift med min ungdomskärlek, vi träffades sommaren 1984, alltså 25 år sedan i år. Vi har två söner på 16 och 14 år, två katter som är våra sladdisar.

Jag varvar jobb med studier och att vara läxstöd åt mina söner...När jag har tid så älskar jag att lyssna på MUSIK.... sitta vid min älskade laptop...surfa och lyssna på musik...

Favorit ABBA sång... ja du.. jag gillade Thank you får the music... Dancing Queen.. MEN jag minns att vi tidigt sjöng Mamma mia... för vår kärlek... ha ha ha ha...(Lilla M...... jag har blivit kär i dej.. titta på mig bara...)

Thats me... over to you my friend...

Kommentarer
Postat av: Frida "hi hi hi"

Lilla M??? Alltsa please, what?

2009-07-18 @ 11:53:51
Postat av: Susan

Tycker att det är skoj att ni har skaffat denna bloggen tillsammans =)



Kramar

2009-07-18 @ 18:21:13
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0