Greetings from Silicon Valley!

Hejsan svejsan!

Jaha, jag far val presentera mig da:

Nej men crap...jag maste forst tacka min bastis som har funnit mig och skapat denna trevliga blogg...och jag skulle ocksa vilja tacka mina foraldrar...ooops detta var inte The Academy Awards...ar sa van och ta emot Oscars. "ha ha ha"

Jag ar inte en van bloggare, sa jag hoppas att ni som laser detta will bear (not bare "ha ha") with me. I will get better at it....promise! Jag hoppas ni forlater mig ocksa pga min daliga Svenska. Jag ar namligen en Finsk pinne originally, och har inga Svenska vanner forutom min bastis "Agnetha" forstas. Jag har inte pratat Svenska (nor have I written) pa flera ar. So, just try to laugh at my mistakes....it's not meant to offend any of you. Trust me, I am embarrassed and ashamed. 

Jag heter Frida from idag, och ar EARLY 40+....early is the keyword here. "ha ha ha" Jag ar gift med en trevlig Amerikansk man sedan nagra ar tillbaka. Vi bor i Silicon Valley. Barn har vi inga, men en katt daremot....L.Ferrari. No, she does not live in the garage. "skratt"

Japp, I guess that's it then....."skrattar"

Pa med shortsen, Radio Paradise on high och ut och rensa lite ogras i den 30 gradiga (gradiga heter det sa eller hittade jag precis pa ett nytt ord?) hettan.....sopgubbarna kommer tidigt imorgon.

Thanks for visiting.

Have a good one!

Over to you Agnetha....var vanlig och presentera dig "ha ha ha"

PS. A, minns du om vi hade en ABBA favorit? I got to dig out some Abba cds tonight...my hubby must have some.  

Kommentarer
Postat av: Agneta

wooohooo...Frida... BRA jobbat och det i hetta och allt... imponerande...men så var du ju också smart redan i barndomen... dvs jag tror att du har lätt för att lära.(bevis på det NU)

Rensa ogräs i 30 gradig hetta..."typiskt hemmafrusgöra"??? ;)

2009-07-16 @ 23:35:09
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Frida "hi hi hi"

Alltsa vad ar detta "housewife-bashing"? "skratt"

2009-07-17 @ 06:34:47
Postat av: Susan

Hej hej.....så det är du som är den hittade vännen? Skoj=)

Hoppas att du kommer till att trivas i bloggvärlden.....lätt att fastna;)

2009-07-17 @ 07:14:32
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Wille

Välkommen till blogg världen, ett annerlunda men ganska trivsamt ställe.



Mvh Wille

2009-07-17 @ 09:43:12
URL: http://wilens.se/wordpress/
Postat av: Frida "hi hi hi"

Hej...nice meeting you Susan och Wille!

Thanks for making me feel welcome. "smile"



Big hug to Agnetha eventhough she keeps giving me a hardtime for being a desperate housewife. "hi hi hi"

2009-07-18 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0