SUNDAY

WOW det är söndag.... tjohoooooooo



Ja det är postivt tänkande.

En NY vecka framför oss... en helt ny väntande vecka.....

Nya utmaningar.

Visst är det härligt.



Jag känner mig alltid stressad på söndagar, känns som jag inte hunnit med det jag ville eller måste. På fredagarna är jag oftast trött efter jobb och på lördagarna vill jag bara få njuta... så kommer då söndagen. Just ja, jag skulle läsa det där häftet till jobb, skulle fixa barnens pärmar, göra matten klar med yngste sonen, tvätta, handla, dammsuga ovanvåningen, måste fixa med äldste sonens klocka, kolla över barnens kommande vecka, min egen...........

Varför... har det alltid varit så? Har jag alltid känt så här på söndagarna? Jag tror inte det....

Hur ser ni på söndagar? Har det alltid varit så?

Kommentarer
Postat av: Frida

Aven om jag ar hemmafru kanner jag mig stressad pa sondagarna.....ha ha ha

Jag har nog aldrig gillat sondagar....det ar trakigt att det behover vara sa. Men jag vet inte hur man kan forandra det?



Agneta hoppas din vecka blir jattebra. "smile"



PS. Jag tror jag gillar mandagar battre an sondagar....how about you?

2009-08-31 @ 05:54:08
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: The one and only Agneta

Ja..måndagar ÄR bättre...då är man på en ny vecka..man vet att den har ett slut..dvs en helg. Måndagmorgon kan vara lite sisådär..men så vips är det eftermiddag..kväll och tisdag...



Jag har haft en bra dag... hoppas du haft detsamman.

2009-08-31 @ 21:29:07
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0