Lilly F.


Hoppas ni kan se Lilly F. Tyvarr ar inte jag bra pa fotografering.


Idag ar det Lilly Ferraris 8th birthday. Grattis bigcat! Egentligen vet jag inte nar hennes fodelsedag ar for vi adopterade henne from the humane society. Men alla maste ju ha minst en festlig dag om aret.

Min hubby lagade en gourmet tallrik at henne. Den inneholl hummer, pilgrimsmusslor och Hawaiian tuna. Han var valdigt excited nar han skulle mata henne....vi sjong och hurrade. Gissa vad som hande? Hon sniffade pa maten, tittade pa oss....sedan travade hon vidare till hennes torrfoder och at. "skrattar"

Lilly F. ar en bonnflicka precis som jag! "ler"

Aren't cats just the best?

//Frida

PS. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Frida!

Kusinerna från Malmö; Maija, Mussu, Olivia, Mirri och Znow vill gratulera Lilly Ferrari på högtidsdagen.

De gillar inte heller nymodigheter utan vill ha torrfoder till alla måltider.

Hyvää viikonloppua!

Love,

Leena-äiti

2009-08-15 @ 09:05:46
Postat av: The one and only Agneta

GRATTIS säger Herr Elvis och Sessa här!!! Sessa är precis som Lilly... torrfoder är bäst!

8 år....wooow..stora tjejen!!!

2009-08-15 @ 09:47:05
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

Ohhh...då måste man ju bara få lov att grautulera Lilly på födelsedagen, min smula hälsar så gott hon oxå och säger mjauuuu...mjauuuu



hihi..jadu frida, det var ju kanske lite dumt skrivet utav mig eftersom det är så indivduellt hur det känns när man föder barn, en del skriker...andra kanske bara jämrar sig..beror ju såklart på vilken smärtgräns man har L

men att tatta sig gjorde inte så ont som jag hade föreställt mig!



ha en bra helg nu!

kram

2009-08-15 @ 10:34:48
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Frida

Lilly sager TACK for alla gratulationer! MJAUUUUUUU!



Hon onskar att mamma-Frida kunde ordna en fest dar alla hennes kusiner och vanner kunde traffas. MJAUUU!



PS. En speciell puss till mamma-Leena!!!

2009-08-15 @ 15:53:02
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: The one and only Agneta

Ja...du reaktion på klockorna.. de KOM upp.... så mycket kan man ju säga... hi hi hi hi hi

2009-08-15 @ 17:04:11
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0