gympapåse vara eller icke vara


Problem eller icke.

Äldste sonen, 16 år och förste ring på gymnasiet, skulle idag ha sin förste gympalektion med sina nya klasskamrater. Det är knappat kläderna får plats i gympapåsen, vilket vi upptäckte redan i helgen... Han köpte nya skor då. Bara de tar halva påsen och handduken, joggingbyxor, och tröja. Sen ska man ha deodorant och duschcreme.

Sen kommer den andre frågan:Har man gympapåse som 16 åring? Vad ska man annars ha?

Vi köpte en "Bag" på Stadium, men nu var dne för stor tyckte sonen. Han måste ha sin vanliga väska med sig också eftersom de har datorer med sig till och från skolan....

VILKET problem va???!!!!

Han tog alltså den sprängfyllda gympapåsen (de finns bara i en storlek)... får se hur det blir nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag minns gympapasarna...ha ha hah a....Thank god min mamma kollade den often...annars hade jag haft not so nice smelling clothes.



Have a great day!

2009-08-27 @ 08:17:54
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: annette

ja dessa gympapåsar hihi vilka problem med att lägga i allt i den...dom borde göra dom lite större!

och jag kan tänka mig ett par killskor i en sån bag..hihi...de har ju i regel stora fötter!

2009-08-27 @ 10:54:02
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0