Dumb stuff!

That is kind of how I felt ALL day! "poor kitty"


Fem onodiga saker som hande idag, tycker jag:

1. Kokade kaffe imorse och Lilly (var underbara katt) bestamde sig for att bajsa mitt pa koksgolvet. Valdigt onormalt av henne att gora en sadan grej. Det var vart fel sa klart...vi hade stangt bada dorrarna till rummet dar hennes lada ligger.

2. Jag akte och handlade mat. Kom hem och oppnade kaffegradden, SURT! Det stod Aug.28. Oppnade de andra kartongerna....samma saga. Jag hade kopt nastan 4 liter. JAPP! "ha ha ha"

3. Nar jag skulle ta in tvatten, sag jag en mega spindel pa en av handdukarna. Jaha vad gor man nar man har spindelfobi? Jo, jag satte pa vattenslangen och skulle spray den ....well sprayade hela tvatten och mig sjalv.....och spindeln satt fortfarande kvar och skrattade at mig. Kallade pa hubbyn.....han asgarvade at mig ocksa....skakade handduken lite och spindeln var borta.

4. Lagade mat....tankte bast jag varmer tallriken i mikrougnen at min hubby. Han vill alltid att tallriken skall vara varm, unless it is a salad then it needs to be put in the freezer for awhile...iaf...tog ut tallriken satte den pa koksbanken....BANG...den sprack!

5. Last....nar jag skulle ta garbagesacken till var "container"....tror ni inte att den gick i sonder...thank god sa hande det ute.

Bast jag gar och lagger mig! "skrattar"

Jag vet att dessa saker bara var bagateller, men efter ett tag borjar det bli lite irriterande.

Har ni liknande dagar ibland?


Have a great hump day ya'll!

//Frida


Kommentarer
Postat av: The one and only Agneta

såna dagar har jag aldrig.... ( korsar fingrarm tår, ben..hela kroppen) !!!! Kan bara hända dej!!! hi hi hi hi

Kan förstå att hubbyn skrattade åt dig när du duschat av hela dig och tvätten... hi hi hi hi hi!!!



Hoppas du får en bättre dag nu!!!!!

2009-08-19 @ 16:01:32
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej A, vad hade du gjort om en stor spindel satt pa din handduk ute?

2009-08-19 @ 19:57:02
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: annette

hahaha..stackars misse som blivit utestängd från sin låda!!



spindeln har säkert krypit vidare till din säng efterom ni var så snälla och inte dödade den...NU VILL DEN NOG KELA LITE! (som tack)



Frida lille frida..hur illa är det med amerikanska kossor om grädden är sur innan utgångsdatumet? 28 aug??? hmmm...det är ju nästan två veckor dit S

2009-08-19 @ 21:53:14
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: annette

jag hade inte vågat gå i närheten av handduken ens hihi..jag är livrädd för spindlar, har verkligen fobi mot dom äckelpäckeldjuren! ryser av blotta tanken

2009-08-20 @ 21:22:17
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gud vilken hemskt dag! Jo, ibland bara händer allt på en och samma dag. Då brukar jag tänka på Sabrina tonårshäxan faktiskt. Såg på det när jag var yngre och en gång krossar hon en spegel= 7 års olycka. MEN som häxa har hon "tur", det blir bara 7 dagars olycka. Dock ska all olycka som skulle inträffat på 7 år klämmas in på 7 dagar.. så inte särskilt bra vecka med andra ord!



sv: Tycker inte alls det var en dum fråga, undrade detsamma själv. Japp, vi körde samma recept och det blev jättegott! Hällde vatten i stekpannan i slutet med den stekta löken och stekta pannbiffarna och lät vattnet koka bort (sådär 0.5-1 dl bara) vilket gjorde biffarna jättesaftiga!

Apropå det skulle jag ju lägga upp potatissalladen ja. Så mycket i huvudet denna vecka att jag missat det :-)



Hoppas det dröjer till nästa otursdag!

2009-08-22 @ 00:45:45
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0